מערכת הכוורת CRM תאפשר לך לנהל את כל החברה במקום אחד ותחסוך עבורך זמן וכסף

עם הכוורת עסקים משדרגים את הביצועים!

מערכת הכוורת CRM משלבת גישה טכנולוגית ייחודית, בשילוב עם שירות ויחס אישי.
המערכת מתממשקת למגוון מערכות חיצוניות,
מערכת ענן עם גישה מהירה מכל מקום,
שירות לקוחות שנותן מענה מהיר ומקיף לכל שאלה.

בזכות האפשרויות הטכנולוגיות הקיימות במערכת ה-CRM של "הכוורת" תוכלו לרכז את כל תהליכי העבודה בחברה שלכם ולחסוך זמן וכסף. רוצים לבדוק התאמה? השאירו כאן את הפרטים שלכם ונחזור אליכם

השירות שלנו מתאים לכל החברות והעסקים ומעניק מספר רב של יתרונות ייחודיים:

חסכון בזמן באמצעות ריכוז כל המידע הארגוני במקום אחד.

קבלת החלטות עסקיות בצורה הרבה יותר חכמה ומבוססת מידע.

הגדלת הרווחים באמצעות מעקב ותיעוד חובות וגבייה.

שליטה בשיווק בעזרת ממשק חכם ונוח יותר לאנשי המכירות ולמנהלים.

הנעת תהליכי עבודה אוטומטיים, מהירים ויעילים יותר.

שיפור שירות ללקוחות באמצעות תיעוד מדויק ותצוגות נוחות וברורות.

היום אנחנו יודעים בביטחון:
הלקוחות שלנו הופכים לרווחיים יותר וחוסכים בזמן ובכוח אדם הנדרש, עם הכוורת עסקים משדרגים את הביצועים!

השירותים שלנו כוללים:

1

התממשקות מהירה למגוון מערכות קיימות בשוק

מערכת הכוורת CRM יודעת להתממשק עם עשרות מערכות כגון:  Priority, Sap Business One, חשבשבת. בנוסף המערכת יודעת להתממשק עם מערכות טלפוניה כגון Omnitelecom, Aspire ומערכות דיוור כגון רב-מסר, Smoove ועוד.

המשמעות היא שכל הנתונים על העסק שלכם מחכים במערכת אחת, פשוטה ובעברית.

2

שירותי סליקת אשראי המותאם לכל חברה/עסק

תוכלו לסלוק כרטיסי אשראי 

וליהנות מאפשרות לפריסת תשלומים, שליחת דרישות תשלום בסמסים והכל בעלות חודשית נמוכה.

מכיוון שהסליקה והתממשקות תלויות גם במערכות הסליקה של חברות האשראי – התלות, העלות וההתממשקות תלויה גם בהן.

3

הנהלת חשבונות בענן

ניהול לקוחות בענן יאפשר לכם לשלוח את כל המסמכים הנדרשים בצורה מקוונת בתוך שניות ובכך יחסוך לכם זמן וכסף. בנוסף תוכלו לנהל את הלידים והמכירות, לנתח את נתוני השיווק שלכם ולבחון את אחוזי ההמרה.

4

שעון נוכחות הניתן לגישה מדפדפן או סמארטפון

שעון הנוכחות שלנו כולל יתרונות רבים: הגדרת התחלה/סיום יום העבודה בצורה מהירה, הגדרת הוצאות כמו נסיעות וארוחות, דיווח ימי חופש וקבלת דוחות מפורטים לפי תקופה.

5

יומן מתקדם שמפשט את העבודה

היומן של כוורת הופך את השיבוץ וההרשמה להרבה יותר פשוטים. בעזרת היומן תמנעו התנגשויות, תוכלו לבצע הרשמה עצמית ולהימנע מחפיפה של פגישות או ביטולים ללא הודעה מוקדמת.

6

שירות לקוחות מקצועי ומכל הלב

הלקוח מלווה על ידי מנהל פרויקטים מומחה במערכות מידע, שנמצא שם בשבילו.

התהליך כולל: אפיון מדויק, הקמה, הדרכה לכלל הצוות הרלוונטי. גם לאחר מכן מנהל הפרויקטים דואג לכניסת משתמשים 'חלקה' למערכת, בקרה ודיוק. בנוסף, מחלקת התמיכה הטכנית שלנו נמצאת בזמינות מלאה ושירות מדהים.

איך עובד התהליך?

שיחת התאמה טלפונית שבה נברר את הצרכים של החברה שלכם. במידה ותתאימו נדגים לכם מרחוק איך המערכת עונה לצורך שלכם.

לאחר ביצוע המכירה, מנהל הפרויקטים שלנו יאפיין לעומק את הצרכים של החברה, המחלקות ובעלי התפקידים. המידע הזה יעזור לנו להתאים את המערכת בצורה מדויקת לחברה.

נקיים פגישת הדרכה שבה נציג את המערכת המותאמת לחברה. תהליך האפיון וההטמעה קריטיים על מנת שנוכל ליצור מערכת שמותאמת לצרכים שלכם ולהדריך את העובדים איך להשתמש בה בצורה נכונה.

בזכות האפשרויות הטכנולוגיות הקיימות במערכת ה-CRM של "הכוורת" תוכלו לרכז את כל תהליכי העבודה בחברה שלכם ולחסוך זמן וכסף. רוצים לבדוק התאמה? השאירו כאן את הפרטים שלכם ונחזור אליכם

חברות מובילות שמערכת ה-CRM שלנו הזניקה אותם מעל כולם

חברות מובילות שמערכת ה-CRM שלנו הזניקה אותם מעל כולם

המלצות של לקוחות הכוורת:

מי אנחנו?

מערכת הכוורת CRM היא התוכנה המתקדמת ביותר לניהול עסקים וקשרי לקוחות. התוכנה מותאמת לחברות גדולות, קטנות ובינוניות ומספקת כיום פתרונות מקיפים לעסקים וארגונים רבים, שנהנים גם משירות לקוחות מהיר ואדיב, ועם תמיכה טכנית מלאה בעברית שלא תמצאו באף מקום אחר.

התוכנה מאפשרת לחברות לנהל את כל העסק ממקום אחד, תוך התממשקות מהירה למערכות שונות. החברות שנעזרות במערכת הכוורת CRM חוסכות זמן וכסף ומשדרגות את הביצועים שלהן.

הגיע הזמן שתחזירו את השליטה שלכם לחברה! מערכת ה-CRM של "הכוורת" תעזור לכם לקבל החלטות עסקיות בצורה מדויקת יותר ותחסוך עבורכם זמן וכסף. לתיאום הדגמה קצרה ב-Zoom (כ-15 דקות) השאירו כאן את הפרטים שלכם ונחזור אליכם.

נבנה ע"י דיגיטלקס משרד פרסום דיגיטלי 

רוצים לבדוק התאמה?
השאירו כאן את הפרטים שלכם ונחזור אליכם

השאירו פרטים עכשיו

דילוג לתוכן